خوش به حالت...
تاريخ : سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:, | 23:34 | نویسنده : ابجی مائده

                                               

خوش به حالت که منو یادت نیست

خوش به حالت که فراموشت شد

خوش به حالت که در این تاریکی یه ستاره

         سهم آغوشت شد

خوش به حالتون باهم خوشحالید

خوش به حالتون با هم خوش بختید

هر جایی که من تنهایی رفتم

خوش به حالتون دوتایی رفتین......



نظرات شما عزیزان:

sam-kolbehasheghi.loxblog.com
ساعت0:37---21 اسفند 1392
سلام داداش من نیاز به کمک دارم لطفا بهم بزنگ 4داداش به وبلاگم سربزنمن اسمتو لینک کردم لینکم کن میخوام یچیزی رو یادم بدی



پاسخ: چشم ..حتما....


خــُــلــِدستان
ساعت0:01---21 اسفند 1392




دستورتان اجرا شد.پس...
پاسخ: ممنون..


دریا
ساعت23:55---20 اسفند 1392

پاسخ:گریه نکن آجی خوبم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: